POTEK STORITVE - vključitev v program
- želja in potreba uporabnika po pomoči
- prvi stik (svojci ali uporabnik sam) po telefonu ali osebno – osnovne informacije o storitvi, pridobitev ključnih informaci o bodočem uporabniku;
- obisk na domu (opravi ga strokovna delavka) – ugotavljanje upravičenosti, preverjanje pogojev za delo;
- dogovor in osebni načrt pomoči (določitev opravil, časa trajanja, termine, načini izvajanja, posebnosti, kontaktne osebe, seznanitev z določili dogovora, določitev plačnika, načina beleženja prisotnosti socialne oskrbovalke, informiranje o možnosti oprostitve plačila in morebitna pomoč pri tem);
- napotitev socialne oskrbovalke (predaja dela in informacij);
- spremljanje poteka storitev in zadovoljstva uporabnika (ponovni obiski na domu, letna anketa o zadovoljstvu), naknadne spremembe dogovora zaradi spremenjenih razmer (zdravstvenega stanja, v socialni mreži); spremljanje socialne oskrbovalke (spremljanje na terenu, koordinacijski sestanki, individualni razgovori); sodelovanje s svojci in drugimi, ki osebo poznajo;
- sodelovanje z drugimi službami (patronažna služba, CSD, Socialna služba KC, Univerzitetni inštitut za rehabilitacijo RS, negovalne bolnišnice, bolnica Golnik, nevladne organizacije, četrtne skupnosti…)
V primeru, da ste se odločili za socialno oskrbo na domu, lahko podate vlogo za vključitev v storitve socialne oskrbe, in sicer osebno na sedežu enote, pisno, po telefonu ali pa oddate preko spodnje elektronske vloge.
Na podlagi vloge za storitev vodja oziroma koordinator prične postopek na domu upravičenca.